Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Näääh..

Av notreadytomakenice - 7 januari 2011 21:45

...nu tar jag paus från det jobbiga!  Är hemma hos en släkting och provar glögg! Mycket god glögg :) För den okunnige, som tror att man bara kan/ska dricka glögg under julen så kan jag berätta att denna dryck förtjänar att inmundigas under årets alla kalla månader. Alltså, minst 6! Tyvärr har Gröna Skylten i "byn" slut på min favorit, Blossa starkvinsglögg, så man nödgas experimentera! Just nu: Blossa lättglögg Apelsin +lite vodka. Barnet är hos pappan under helgen och jag är bara lite orolig att Hon kommer ta sig dit. Kanske förföra honom under de sena nattimmarna och sen råka "bli kvar"? Nä, släpp det där nu! Måste få sova så jag orkar. Ibland vågar hoppet sticka fram att jag ska träffa någon trevlig ny man.. Men hur?? Har någon ett tips? Inte så frestande att hänga på krogen i yngre medelåldern.. Inte så attraktivt..? Va 17singen ska man hitta på?  

 
 
sara

sara

7 januari 2011 23:59

hej vilken fin blogg du har kolla gärna in min.

http://MinRoligaBlogg.bloggplatsen.se

notreadytomakenice

8 januari 2011 21:57

Tack, det ska jag göra :)

 
Felicia

Felicia

8 januari 2011 00:27

Heej! Fin blogg kolla min gärna min också :D

http://www.balticomalley.bloggplatsen.se

notreadytomakenice

8 januari 2011 21:59

Tack :) Sure!

 
Ingen bild

Johnny

8 januari 2011 08:08

En riktigt bra blogg som är intressant att läsa i all sin enkelhet. Jag är övertygad om att du kommer att hitta någon bra man framöver, du är verbal och verkar ha sunda grundvärderingar i tillvaron, dessutom så är du inte ensam. För varje frånskild kvinna så finns det också en frånskild man. Problemet är bara att hitta varann men även detta brukar lösa sig med tiden.

notreadytomakenice

8 januari 2011 22:05

Tack, vad glad jag blir! Visst är det så, att man inte är ensam. Men det är som du säger svårt att hitta varann i vimlet av familjer och parmiddagar i bekantskapskretsen. Som man inte blir bjuden på heller...

 
Vikki

Vikki

8 januari 2011 10:35

Bra att släppa den tanken.
Sedan får du gärna tala om dina tips för mig, för jag har inte heller en aning om hur man gör!

http://vickileh.bloggagratis.se

notreadytomakenice

8 januari 2011 14:16

Ja man får försöka:-) Visst, vi får klura ut några tips och dela med varann!

 
Eva

Eva

8 januari 2011 11:25

Har ni provat Blossa lättglögg Lingon kall med is. Mums. Gott som fördrink!

http://minhugo.bloggplatsen.se

notreadytomakenice

8 januari 2011 13:39

Tack för tipset! Det låter gott:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notreadytomakenice - 27 april 2011 22:30

Jo, jag hade ju kommit igång.   Men så halkade jag i en stentrapp och slog mig halvt fördärvad. En blå arm och ett blått ben +diverse... Men jag är glad att det inte är värre. Och snart, snart så kommer jag igen! Se upp!    Kör GI så länge   Nu ska...

Av notreadytomakenice - 26 april 2011 21:00

http://youtu.be/mBQE07_t_54   My heart...so blue   I've got her pictureIt's there on the wallI can't remember why I keep it at allThe doors are cold and all the windows seem grayI write the bookThere's so much more I should sayWave goodbyeSee...

Av notreadytomakenice - 17 april 2011 21:30

Det går upp och det går ner.. Det här är skulle kunna vara X:et och jag i tillbakablick på våra finaste stunder -(för dom fanns, dom med):  Dance (While The Music Still Goes On) //ABBAOh, my love it makes me sad.Why did things turn out so bad?Was...

Av notreadytomakenice - 5 april 2011 20:45

Tänkte dra "sista delen". Men mitt lilla Knytt har fått falsk Krupp. Det blev väldigt dramatiskt med samtal till 112, 3 sjukskötare som kollade Knyttet, och sen ambulansresa och inläggning. Vi sov inget den natten. Är Så Vansinnigt Trött.    ...

Av notreadytomakenice - 28 mars 2011 21:15

Nu: Vågar inte gå ut på krogen. Skitnervös i de fall det händer. Ber kompisar gå med både dit och hem. Ska jag dricka nåt ber jag dem öppna flaskan (naturligtvis) framför mig och går med en tumme i flaskhalsen typ. Men behöver dricka för att få mod. ...

Presentation


Bitter? No -Better!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards