Alla inlägg den 14 januari 2011

Av notreadytomakenice - 14 januari 2011 00:00

Ikväll har jag fått reda på att Exets nya tydligen inte är som andra, och att det tydligen är bra. Ja, Herregud.

Skrev ett mess till X:et ikväll eftersom jag visste att han var ensam hemma med barnet(borde vara iallafall). "Lyssnar på Precious och blir tårögd"  Han svarade långt senare "Jo, sådär kan jag också tänka ibland självklart. Det är klart att det är ett misslyckande. Samtidigt måste man ju våga tro och hoppas att han har det bättre nu än när vi bodde ihop. Det fungerade ju inte så bra tyvärr."  Tack för den! Tänkte att han babblat hela kvällen i telefon med henne, och log lite nedlåtande/sorgset åt misslyckade Mig som inte hittat någon.
   Ja, varför fungerade det inte, tro? Kan det vara för att jag dagligdags fick höra "Du är så FUL!", "Psykfall!" "Du har psykiska problem!" "Du är en dålig mamma!" "Du ÄR ingen mamma!" "Jag hatar dig!" "Du ska ut härifrån!" "Jag ska gå till hyresvärden och skriva av dig från kontraktet!" m m, m m   -och var så ledsen deprimerad och arg så jag knappt orkade hålla ihop- ..men inte ens gav igen för att han faktiskt är mitt barns pappa, för att jag blir så chockad och för att jag inte KAN vara sådär elak.

   Och så undrade han varför vi inte hade sex oftare... Hur ska man kunna ha det med någon som trycker ner en hela tiden?! Tog ett par glas vin ibland för att klara av att gå emot min instinkt, för att han inte skulle lämna mig mitt i allt. Men då anklagade han mig för det, att jag var "tvungen att berusa" mig :-(


   Jag är så nere!!    Hur ska jag blir KLAR med det här? Och var SJUTTON ska jag hitta en fin man? Blir så RÄDD av allt man ser och hör i media, och skandalhistorier av vänner (som lever trygga liv i relationer). Och på jobbet får jag dagligen läsa i Brottsregistret om folk som i telefon låter supernormala och trevliga, men som har besöksförbud, misshandel, brott mot knivlagen, rattfylla m m. Ja, ikväll var det tungt... Har inte gjort ett smack nyttiga prylar heller. Läst trevliga bloggar, surfat, och sett lite Scrubs... 

Nu måste jag bara försöka sova. Men det har inte gått så bra de senaste veckorna. Jag kan bara be om att få sova gott så jag orkar. Imorn ska jag hämta min lilla unge. Undrar vad vi ska hitta på i helgen?..  


Natti alla snälla människor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bitter? No -Better!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards