Alla inlägg den 10 februari 2011

Av notreadytomakenice - 10 februari 2011 22:00

Ja, både sjuk, "sjuk" på vintern och knyttet har vinterkräksjuka. Inte mycket skrivet då.   

Har lyckats fylla år också. Ett år äldre bara sådär. Känner: "Herregudhurskadetgåvadharjaggjortmedmittlivbordeja
gintekommitlängreochnuärjagensamockså.

Jagsomvillhaflerabarnkommerjaghinnadetsåntkanmanin
testressaochjagharjuinteensnågonaspirant".

Stress-åt en stor påse godis när jag äntligen fick en stund för mig själv. Kunde inte sluta -"lika bra att äta upp det". Nä, det var inte lika bra. Ont i magen.  

Måste ta tag i mitt liv. Måste fylla i alla j-a blanketter från Försäkringskassan. Så sjuka som vi varit denna vinter så är det pengar "i" dom där kuverten. Men fy bubblan vad jag tycker dom är jobbiga! Måste få energin tillbaka och -äntligen- komma igång med träningen nu när jag är någorlunda frisk.   

Och man byter "Måste" mot "vill" så låter det mer positivt. Men det vette f-n om jag vill! ;)

Men jag hade en rolig födelsedagsfest.. och jag har någon att tänka på...

  

Natti!


Presentation


Bitter? No -Better!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards