Alla inlägg den 7 januari 2011

Av notreadytomakenice - 7 januari 2011 21:45

...nu tar jag paus från det jobbiga!  Är hemma hos en släkting och provar glögg! Mycket god glögg :) För den okunnige, som tror att man bara kan/ska dricka glögg under julen så kan jag berätta att denna dryck förtjänar att inmundigas under årets alla kalla månader. Alltså, minst 6! Tyvärr har Gröna Skylten i "byn" slut på min favorit, Blossa starkvinsglögg, så man nödgas experimentera! Just nu: Blossa lättglögg Apelsin +lite vodka. Barnet är hos pappan under helgen och jag är bara lite orolig att Hon kommer ta sig dit. Kanske förföra honom under de sena nattimmarna och sen råka "bli kvar"? Nä, släpp det där nu! Måste få sova så jag orkar. Ibland vågar hoppet sticka fram att jag ska träffa någon trevlig ny man.. Men hur?? Har någon ett tips? Inte så frestande att hänga på krogen i yngre medelåldern.. Inte så attraktivt..? Va 17singen ska man hitta på?  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bitter? No -Better!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards